Dlaczego większość blogerów, nie zarabia pieniędzy w swojej niszy?
Rozwijaj Bloga,  Zarabiaj Online

Dlaczego większość blogerów, nie zarabia pieniędzy w swojej niszy?

Dlaczego większość blogerów, nie zarabia pieniędzy w swojej niszy?

Zastanawiasz się, dlaczego większość blogerów, nie zarabia pieniędzy w swojej niszy?

Czy wiesz, ile postów na blogach jest publikowanych każdego dnia?
Według statystyk WordPress, użytkownicy każdego miesiąca tworzą ponad 70 milionów nowych postów.

Moje dogłębne badania wykazały, że prawie 2,75 miliona postów jest publikowanych każdego dnia w samym tylko WordPressie!
To ogromne liczby.

Każdego dnia tysiące nowych blogerów rozpoczyna swoją podróż online.

Mogą mieć różne motywy dlaczego postanowili wystartować ze swoim blogiem, natomiast myślę, że zarabianie pieniędzy online w tych czasach jest jednym z najważniejszych powodów, dla których warto założyć bloga. No i nie ma co się oszukiwać – to dobry powód.

Sama piszę bloga, nie tylko dlatego, że sprawia mi ogromną frajdę, że mogę się dzielić swoim doświadczeniem z innymi, ale również dlatego, że mogę zarabiać całkiem dobre pieniądze, dzięki czemu nie muszę pracować na etacie.
Niestety prawda jest taka, że ​​większość blogerów poniosła porażkę w tym nowym przedsięwzięciu i szybko się zraziła do tej formy budowania dochodów pasywnych.

Przyczyny niepowodzenia w blogowaniu mogą być różne…czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakich jest 5 największych błędów, które powodują, że większość blogerów, nie zarabia pieniędzy na swoim blogu w swojej wybranej niszy.

DLACZEGO WIĘKSZOŚĆ BLOGERÓW NIE ZARABIA

W tym artykule, znajdziesz najczęstsze błędy popełniane przez początkujących blogerów, jak również tych, którzy działają dłużej, wciąż popełniając te same błędy.

5 głównych powodów, dla których większość blogerów ponosi porażkę:

dlaczego większość nie zarabia na swoim blogu

1. Dlaczego większość blogerów nie zarabia? Zrobili zbyt mały research rynku, przed podjęciem decyzji o niszy swojego bloga

Znasz to powiedzenie? „Cel bez planu, to tylko życzenie”.

Wybór niszy bez badań rynku to ogromna strata czasu!  Zanim zaczniesz blogować, warto poświęcić czas na poszukanie wartościowych informacji na temat swojej niszy.

Oto kilka pytań, które należy sobie zadać, zanim utworzysz bloga w oparciu o swoją niszę:

  • Czy interesuje mnie  właśnie ta nisza?
  • Jaki jest poziom mojej wiedzy, na temat tej niszy?
  • Jak mogę lepiej pomóc rozwiązywać problemy w mojej niszy?
  • Na ile ludzie są zainteresowani tą niszą?
  • Czy ta nisza się opłaca?
  • Czy mogę później w przyszłości zbudować wokół tej niszy, markę?
  • Jaki jest poziom konkurencji w tej niszy?

Przeczytaj → 9 rzeczy, które powinieneś zrobić przed założeniem bloga

Przeczytaj → Jak wybrać odpowiednią niszę do swojego bloga

Dobry research rynku, może być pierwszym ważnym krokiem na drodze do sukcesu w budowaniu swojego bloga oraz marki online.

dlaczego nie zarabiam na blogu

2. Dlaczego większość blogerów nie zarabia? Zaczynają działanie, i nie traktują swojego bloga poważnie

Tak, blogowanie to poważna praca.

Blog potrzebuje Twojego czasu, poświęcenia, ciężkiej pracy, tak jak wszystko, co ważne w naszym życiu.

Nie możesz osiągnąć tego, co chcesz osiągnąć, robiąc cokolwiek “na pół gwizdka”! przy minimalnym zaangażowaniu.

Niestety, większość osób nie daje z siebie wszystkiego. Nie poświęcają czasu na to, by nauczyć się niezbędnych informacji, do stworzenia sukcesywnego bloga. Skupiają się tylko na pieniądzach, które są wynikiem końcowym. Pieniądze są produktem ubocznym i przyjdą do Ciebie, jeśli dasz z siebie wszystko.

Dlatego potraktuj swojego bloga poważnie, daj z siebie wszystko i ciężko pracuj, aby odnieść sukces o jakim marzysz. Potraktuj to tak poważnie, jakbyś traktowała firmę, w którą musiałabyś zainwestować setki tysięcy złotych, i które chciałabyś odzyskać wielokrotnie pomnożone. Jeśli będzie mieć właśnie takie podejście, to może to być sposób na stworzenie idealnego miejsca pracy i nieskończonej ilości dochodów pasywnych, co prowadzi do wymarzonego, wolnego życia….. To może być droga do Twojej wolności i niezależności, robienia wszystkiego, co chcesz, bez pytania szefa o pozwolenie. Jak Ci się podoba taka wizja?

Paula Scher cytat

3. Dlaczego większość blogerów nie zarabia? Nie tworzą angażujących treści

Treść jest królem i królową. Tak właśnie jest!

Jeśli chcesz pozycjonować swoją witrynę w Google i zarabiać dużo pieniędzy, powinnaś o tym pamiętać.
„Angażująca i wartościowa treść to król i królowa”.

Zawartość Twojej strony www, jest jedyną rzeczą, która ma największe znaczenie. Wszystkie inne rzeczy, takie jak motywy czy wtyczki, są tylko dodatkami, które owszem są wymagane do tworzenia skutecznego bloga, lecz nie są kluczowe.

Chodzi mi o to, aby tworzyć treści, które będą angażujące i pomocne dla danej grupy docelowej.

Pomyśl o problemie swoich odbiorców podczas pisania posta na blogu i o tym, jak post może im pomóc.
Kreuj i pisz dla nich (nie treści, które są tylko wypełnione słowami kluczowymi i niepotrzebnymi treściami tylko po to, aby zwiększyć całkowitą liczbę słów w artykule) i odpowiedz na wszystkie pytania, na które szukają odpowiedzi. Sama się przekonasz, że kiedy to zrobisz, Twoi odbiorcy zaufają Ci i uczynią Cię swoim bohaterem!

Zobaczysz, że ludzie polubią Twoje treści tylko wtedy, gdy zrozumiesz ich problem i rozwiążesz go lepiej niż konkurencja.

Ludzie kochają tych, którzy ułatwiają im życie. Sama pomyśl, jak reagujesz na osobę, która właśnie pomogła Ci rozwiązać jakiś problem?

Dlatego weź sobie to do serca i twórz treści, które ułatwią ludziom życie i pomagają im rozwiązywać problemy w temacie, w jakim prowadzisz swojego bloga. Pamiętaj, że jesteś “rozwiązywaczem problemów”. Nie jesteś kimś, kto pisze tylko dla bota Google, lecz prawdziwym człowiekiem, który pisze dla prawdziwych ludzi z prawdziwymi problemami.
Tak naprawdę, sama się przekonasz, że gdy Twoje artykuły będą pomocne dla Twoich odbiorców, to automatycznie będą klasyfikowane w Google i pozycjonowane na pierwszych stronach.

4. Dlaczego większość blogerów nie zarabia? Nie promują się wystarczająco “głośno” w tłumie konkurencji

Na rynku jest dużo szumu. Każdy chce zarabiać, przyciągając odbiorców do swojej witryny. I wszyscy robią dużo hałasu, żeby wyróżnić się na tle innych. Ty również możesz krzyczeć głośno, aby publiczność Cię usłyszała.

Pozycjonuj swojego bloga, tworząc linki zwrotne tkz. backlinki, praktykując odpowiednie działania SEO, wykorzystuj e-mail marketing i wszystko, o czym tylko możesz pomyśleć. (Zastosuj tutaj zasadę 80/20, używaj tylko tych strategii, które generują największy ruch w Twojej witrynie).

Ale nie spamuj. Myśl długoterminowo i myśl o swoich relacjach z odbiorcami.

Pamiętaj, masz do czynienia z ludźmi podobnymi do Ciebie. Mają w życiu uczucia i problemy, tak jak wszyscy.

Jeśli masz dobre treści, które pomogą Twoim odbiorcom rozwiązać ich problem, masz obowiązek promować się tak agresywnie, jak to tylko możliwe.

5. Dlaczego większość blogerów nie zarabia? Nie wyróżniają się niczym od wszystkich innych blogerów

Ludzie kochają nowe, wyróżniające się rzeczy i wydarzenia w swoim życiu. Jeśli robisz to samo, co Twoi konkurenci, to nie robisz nic dobrego dla siebie. Pomyśl o tym.

Kiedy mówię nowe i wyróżniające się, nie oznacza to, że musisz wymyślić nową wiedzę lub nową branżę. Twoje treści mogą mieć to samo rozwiązanie problemu, co Twoi konkurenci, ale Twoje umiejętności prezentacji lub osobiste doświadczenia sprawiają, że są one wyjątkowe.

Po co ktoś miałby czytać Twój post, gdyby mógł znaleźć te same rzeczy gdzie indziej?

Zastanów się, co jest w Tobie wyjątkowego? Czy służysz odbiorcom lepiej niż konkurencja? Czy ułatwiasz im życie i pomagasz im osiągnąć to, czego pragną najbardziej w swoim życiu?

Kiedy pomożesz komuś dostać to, czego chce, z łatwością dostaniesz to, co Ty chcesz. 

Przekazuj swoją wiedzę, w swoim unikalnym stylu, który jest zarówno pomocny, jak i łatwy do zrozumienia dla odbiorców.

Podsumowując...

Podsumowując…jest wiele powodów, dla których blogerzy nie odnoszą sukcesów w swoich niszach. 

Pamiętaj, że porażka to tylko lekcja do nauczenia się, wyciągnięcia wniosków i kontynuowania swojej drogi lepiej, mądrzej, inteligentniej….

Nie zatrzymuj się tutaj, idź dalej, ucz się i eksperymentuj. A sukces to tylko kwestia czasu.

Kolejne kroki:

jak zalożyć bloga i jak zostać influencerem
ZNAJDŹ MNIE NA SOCIAL MEDIACH

Jeden Komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

15 − thirteen =