MLM

Jak zmotywować ludzi, by dołączyli do Twojego projektu

Co zrobić i jak to zrobić, by ludzie z którymi rozmawiasz o swoim projekcie, chcieli dołączyć

Jesteś zaangażowany w swojej firmie Network Marketingu na maxa, rozmawiasz z ludźmi każdego dnia,  poświęcasz każdą wolną chwilę, by przedstawić swój projekt, dajesz z siebie wszystko, a ludzie wciąż nie dołączają ?

Co zrobić, żeby było inaczej ? Jak podejść do ludzi, by jednak chcieli dołączyć i by zobaczyli to, co widzisz Ty w tej niesamowitej okazji biznesowej ?

Dziś podzielę się z Tobą moimi wskazówkami na temat, jak zmotywować ludzi by dołączyli do Twojego projektu.

Przedstawię Ci kilka ważnych aspektów, na które musisz zwrócić uwagę, jeszcze zanim poprowadzisz rozmowę i przedstawienie projektu.

3 pytania, które musisz SOBIE zadać, zanim pokażesz swój projekt potencjalnemu klientowi

#1 pytanie:Co wiem o osobie, z którą będę rozmawiać

Na wstępie, bardzo ważne jest, by skupić się na tej  indywidualnej osobie, z którą masz zamiar rozmawiać, zanim cokolwiek przedstawisz.  Kim jest ta osoba, co robi, co lubi, czym się zajmuje na co dzień, czy lubi to co robi, jakie są jej najczęstsze problemy, jakie ma wyzwania w życiu, czy ma rodzinę, czy spędza z nią wystarczająco czasu, na co narzeka najczęściej, kiedy rozmawiacie (jeśli jest to osoba z ciepłego rynku) itd…

Jest to tak zwane budowanie raportu klienta… musisz wcześniej stworzyć taki raport, żeby wiedzieć jak podejść do tej rozmowy i do tej osoby. Zobaczysz, że będzie Ci dużo łatwiej rozmawiać z taką osobą, kiedy poruszysz tematy związane nią samą. 

Ludzie kochają być w centrum uwagi, i kochają być słuchani… więc wysil się, by wysłuchać tego człowieka, a następnie odpowiedzieć na jego problemy swoją ofertą.

 

#2 pytanie:W jaki sposób mogę jej pomóc rozwiązać problem

Kiedy na tym etapie ustalisz kim jest ta osoba i jakie ma problemy, czyli tak jak opisałam powyżej, zrobisz tkz. raport swojego klienta, będziesz wiedział jak możesz jej pomóc.  

Tylko dzięki zadawaniu odpowiednich pytań, budowaniu relacji, zaufania i sympatii, będziesz wstanie dowiedzieć się tych odpowiedzi.  A to będzie bardzo dużym ułatwieniem, kiedy będziesz przedstawiał swoją propozycję. 

W tym momencie, najlepiej skup się na języku korzyści, czyli co ta osoba zyska i jakie problemy jej rozwiąże podjęcie decyzji o dołączeniu do Twojego projektu.

Mam nadzieję, że znasz swoją firmę i produkty “od podszewki”, znasz jej wszystkie korzyści i pozytywne argumenty, dlaczego Twoja firma jest odpowiedzią na ludzkie problemy… 

Jeśli jednak jeszcze nie odrobiłeś tego zadania domowego, to zrób to koniecznie TERAZ! Musisz wiedzieć dlaczego Twoje produkty, i Twoja firma są wyjątkowe, jakie mają atrybuty, jakie stoją argumenty, żeby właśnie zdecydować się na jej wybór.

Miej zawsze pod ręką te korzyści, by móc w każdej chwili dopasować do Twojego potencjalnego klienta i jego problemu. A najlepiej jak znałbyś je na pamięć i rozumiał wszystkie te argumenty, żeby naturalnie i spontanicznie móc się nimi posługiwać.

 

#3 pytanie:Czy zbudowałem relację na tyle, że ta osoba mi zaufała i mnie polubiła wystarczająco, by mnie wysłuchać

Kiedy wykonasz dwa pierwsze kroki i znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania, i “wydaje Ci się”, że robisz wszystko poprawnie, to tu bym Ci radziła skupić się na autorefleksji. Zastanów się czy Twoje zachowanie, Twoja postawa i Twoje podejście jest takie, jakie sam chciałbyś otrzymać od osoby, która chce Ci coś zaproponować. Czy polubiłbyś siebie ? Czy chciałoby Ci się siebie słuchać ? Czy nabrałbyś do siebie zaufania ? Spójrz na swoje własne rozmowy i przeanalizuj swoją postawę, swoje podejście i swoją rozmowę… bo wszystko zaczyna się od Ciebie…

Jeśli jesteś przekonany do tego co robisz, do swojej firmy, do produktów swojej firmy, do branży….to teraz wystarczy odpowiednia rozmowa, odpowiednie podejście, odpowiedni schemat rozmowy, by zachęcić klienta do pozytywnej decyzji….

(Jeśli nie wiesz jeszcze Jak skutecznie rozmawiać, zobacz na extra  ofertę, jaką dla Ciebie przygotowałam na dole tej s

Pamiętaj by skupiać się na kliencie, na jego problemach, na tym co może mu pomóc, jak on na tym skorzysta, pod kątem emocjonalnym, nie tylko materialnym… np. spokój ducha, zdrowie, bezpieczeństwo itp…. wypisz sobie najlepiej te cechy….

Odpowiedz sobie na pytania: jakie korzyści Twojej firmy i produktów, będą rozwiązywać JAKIE PROBLEMY ?  

Warto również mieć tak zwany bank historii, czyli zgromadzone historie i doświadczenia sukcesu ludzi w Twojej firmie…. najlepiej żeby to były historie od strony biznesowej czyli np. Jak Twoja firma pomogła komuś spłacić kredyt i zbudować dochód pasywny, dzięki czemu ten ktoś może cieszyć się życiem i wolnym czasem z rodziną…. oraz historie produktowe np. Jak produkty Twojej firmy pomogły komuś rozwiązać jakiś problem np. zdrowotny….

Miej to wszystko w jednym zeszycie lub pliku, nazwanym korzyści, i korzystaj z niego w każdej rozmowie z klientem… ludzie bardzo lubią identyfikować się z historiami innych ludzi, więc takie podejście, będzie świetnym postawieniem kropki nad i 🙂 

#TOP WSKAZÓWKA

Jeśli już zbudowałeś dobrą relację, zaufanie, odpowiedziałeś korzyściami, na problemy swojego potencjalnego klienta, odpowiedziałeś na wszystkie jego pytania, a on wciąż nie może się zdecydować, waha się, bo ma jakieś wątpliwości, obawy, obiekcje… to po prostu go zostaw! nie namawiaj! nie przekonuj! nie werbuj! nie sprzedawaj na siłę ! nie marnuj czasu ! nie ma sensu przekonywać kogoś, do czegoś, kto po prostu NIE CHCE, BY JEGO PROBLEMY BYŁY ROZWIĄZANE!!!  Często ludzie nie są gotowi na taki krok w swoim życiu… 

i trudno, nic się nie dzieje, Ty natomiast nie zwalniaj swojego tempa…. bo masz tysiące innych ludzi, którzy szukają takich rozwiązań, jakie Ty masz do zaoferowania… i czekają,aż pojawisz się na ich drodze !

 Pamiętaj, że nie masz wpływu, na to,  że ktoś tak zdecydował, by jego życie było wciąż marne, bez zmian i prowadziło donikąd! W tym samym czasie, możesz poznać nowe osoby, z którymi przejdziesz przez ten proces jak opisałam powyżej, i ta osoba będzie zachwycona! 

Jeśli skupiasz się na kimś zbyt długo i ciągle czekasz na niego aż podejmie decyzję, to marnujesz czas i swoją energię! marnujesz też szansę, by w tym czasie spotkać kogoś konkretnego, ambitnego i gotowego na zmiany!

Ok ! to by było na tyle ! Mam nadzieję, że dałam Ci pomysł i zainspirowałam, w jaki sposób zmotywować ludzi, by dołączyli do Twojego zespołu….

Czy otrzymałeś jakąkolwiek wartość z tych porad rekrutacyjnych na Facebooku?

Mam nadzieję, że podobało Ci się to czym się właśnie z Tobą podzieliłam, ponieważ każdego tygodnia wkładam całe moje serce w zapewnienie Ci wspaniałych porad i strategii rekrutacyjnych w Network Marketingu, które pozwolą Ci wdrożyć je w Twój biznes natychmiast, jednocześnie ciesząc się drogą do sukcesu i spełnienia marzeń.

Udostępnij ten post oraz  podziel się tymi cennymi informacjami ze swoim zespołem, by osiągać jeszcze lepsze efekty !

Pamiętaj, że w każdy wtorek zamieszczam nowy film szkoleniowy i darmowe materiały na moim blogu oraz kanale YouTube (SUBSKRYBUJ BY CIĘ NIC NIE OMINEŁO)

Wyróżnij się … zostaw komentarz poniżej.

Dziękuję Ci za Twój czas….

Przypominam Ci, że jesteś w najlepszej branży na świecie !!! 

Pytanie tygodnia: Z jakimi obiekcjami najczęściej się spotykasz, osób, które wciąż się wahają przed dołączeniem ?

Podziel się w komentarzu poniżej i daj znać, co Ci się  najbardziej podobało.

Mam nadzieję, że  w ten sposób pomogę Ci w pozyskaniu nowych klientów do Twojego biznesu, przez Facebooka i nie tylko…. z czym jeszcze masz problemy ? Jak mogę Ci pomóc ? Daj znać! Odpowiem kolejnym wpisem na blogu 

Dołącz do Konwersacji

Podsumowując…

Osobiście udowodniłam swoimi wynikami, oraz wielu moich partnerów, którzy wzięli udział w moich szkoleniach, udowodniło, że MOŻESZ osiągnąć sukces w marketingu sieciowym za pośrednictwem Internetu i mediów społecznościowych.

Ale jeśli zastanawiasz się, jak skutecznie poprowadzić rozmowę z potencjalnym klientem by zdecydował się na dołączenie, przedstawię Ci plan działania, który pomoże Ci uzyskać wyraźny obraz.

Przygotowałam konkretny KURS: MISTRZ ROZMOWY, w którym krok po kroku prowadzę Cię przez technikę i sekrety skutecznej rozmowy z klientami!  

KONIECZNIE ZOBACZ CO ZNAJDUJE SIĘ W KURSIE!

Dziękuję Ci za Twój czas…. Przypominam Ci, że jesteś w najlepszej branży na świecie, wykorzystaj to na maxa !!! Powodzenia 🙂

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

siedemnaście − piętnaście =

error: Content is protected !!