Buduj Markę,  Marketing

Skąd brać pomysły na content do Social Media i na bloga

Internet to magnes dla potencjalnych klientów. Zwłaszcza, kiedy tworzysz bloga i prowadzisz aktywnie Social Media. Natomiast magnes na potencjalnych klientów będzie działał tylko wtedy, gdy będziesz tworzyć odpowiedni content do SM i na bloga.

Tylko skąd brać pomysły na content, żeby działać strategicznie, a zarazem skutecznie.

Skąd brać pomysły na content do Social Media i na bloga

Skąd czerpać pomysły na nowe treści na Social Media, Bloga, YouTube, Newsletter, etc.

Jeśli utknąłeś w miejscu i nie wiesz co udostępniać w Social Media, by dalej budować swoją markę, zobacz ten film!

Content Marketing to podstawa działalności nie tylko twórców internetowych, ale również małych i dużych firm, jak początkujących i zaawansowanych marek.

W końcu w komunikacji z klientem sama reklama usługi czy produktu to zdecydowanie za mało.

Jeśli chcemy wyróżnić się spośród konkurencji, wszystkich informacji które krążą w internecie i zbudować silną markę musimy działać na wielu płaszczyznach.

Jednym z ważniejszych filarów takiego działania jest właśnie marketing treści.

Obejmuje on zarówno informacje na stronie www czy blogu, zdjęcia, wideo, jak i wszystkie treści prezentowane w social media, nawet tak krótkie, jak widoczne wyłącznie przez 24h Insta Stories.

Skąd czerpać pomysły na content?

W filmie poniżej, pokażę Ci kilka moich sprawdzonych sposobów, które stosuje we wszystkich moich biznesach od kilku lat.

Zachęcam Cię do zapoznania się z treścią filmu, i do praktykowania choć jednej metody znajdowania pomysłów na content, od zaraz!

Może Cię również zainteresować:

Mam nadzieję, że moje sposoby na znajdowanie pomysłów do content marketingu, zainspirowały Cię do dalszego tworzenia treści w SM i na blogu dla Twojej społeczności.

Skomentuj poniżej, skąd dotychczas brałeś pomysły na content do Twojego biznesu online? Chętnie zainspiruję się od Ciebie!

Nie zatrzymuj się tutaj, idź dalej, ucz się i eksperymentuj. A sukces to tylko kwestia czasu.

Kolejne kroki:

One Comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *