MLM

Grupa na Facebooku czy Fanpage ? Co powinienem używać w moim biznesie online ?

Co jest skuteczniejsze: Grupa na Facebooku czy Fanpage? Czym się różnią? Jak tego używać w praktyce?

W tym artykule, podzielę się swoimi doświadczeniami odnośnie dwóch darmowych narzędzi na Facebooku, które wykorzystuję na co dzień, w moim biznesie online. Wyjaśnię Ci różnicę pomiędzy Fan Page czyli stroną na Facebooku vs Grupą na Facebooku, i w jaki sposób możesz używać tych dwóch narzędzi jednocześnie, by rozwijać swój biznes szybciej i skuteczniej.

Bez względu na to w jakim jesteś biznesie, myślę, że zdajesz sobie sprawę, że powinieneś używać Facebooka, by budować sukcesywny biznes….jak to się mówi w tych czasach “jeśli nie ma Cię na Facebooku, to nie istniejesz..” (głównie chodzi mi tutaj o firmy, które świadczą usługi i oferują produkty).  

Teraz, kiedy Grupy na Facebooku stają się co raz to bardziej popularne, ważne jest byś rozumiał różnicę pomiędzy Stroną na Facebooku (FanPage) a Grupą Społecznościową…

W tym odcinku nauczysz się:

1. Jaka jest różnica między Grupą na Facebooku a Stroną na Facebooku (Fan Page)

2. Dokładnie, jak ja używam Grup na Facebooku by budować sukcesywny biznes Network Marketingu.

Kliknij przycisk play poniżej, by obejrzeć krótkie video i nauczyć się jak wykorzystywać Facebooka by mieć jak najlepsze wyniki w biznesie, prostymi, darmowymi sposobami, bez żadnych skomplikowanych strategii 🙂

Grupa na Facebooku czy Fanpage ? Co wybrać do mojego biznesu ?

W każdym artykule staram się dzielić z Tobą, konkretnym,  darmowym Przewodnikiem, który pomoże Ci wdrożyć wiedzę w praktykę, natychmiast, byś nie tracił czasu i miał jak najszybciej, super pozytywne wyniki w swoim biznesie.

W tym tygodniu, napisałam dla Ciebie świetny Przewodnik, który z pewnością pomoże Ci stworzyć Skuteczną Społeczność czyli Grupę na Facebooku.  Nazywa się: Przewodnik do Zbudowania Skutecznej Grupy na Facebooku.

Ten Przewodnik, pomoże Ci  zrozumieć od czego zacząć budowanie Grupy, jakie posty wystawiać, kiedy postować, jak zbudować relację z Twoją społecznością i  w jaki sposób zamienić ludzi w swojej społeczności w lojalnych fanów, którzy będą chcieli dołączyć do Twojego biznesu lub kupić Twoją usługę czy produkty.

Cieszę się, że mogę podzielić się z Tobą moim doświadczeniem i wiedzą, ponieważ zauważyłam, że mnóstwo osób zaczyna budować Grupę na Facebooku, nie mając pojęcia co tak na prawdę robić….

Czas, który poświęcasz na budowanie relacji ze swoją społecznością na Facebooku oraz tworzeniu wartości dla Twoich fanów, powinien być opłacalny dla Ciebie i Twojego biznesu.

Wyjaśnię Ci co mam na myśli…

Strategia Biznesowa: Grupa na Facebooku czy Fan Page ?

Istnieje mnóstwo innych platform społecznościowych, które są również niezwykle skuteczne w biznesie Network Marketingu, oraz również w innych branżach. Natomiast kiedy dopiero zaczynasz swoją działalność online, radziłabym Ci skupić się na jednej platformie i być konsekwentnym w swoich aktywnościach…Dzięki temu będziesz mógł pozostać skupiony na jednej aktywności, nie rozpraszając się innymi. 

Oczywiście kiedy nabierzesz wprawy, jak najbardziej polecam Ci zacząć rozwijać się na innych platformach również, pod jednym warunkiem: być spójnym w swoim wizerunku i marce, którą budujesz wokół siebie.

Osobiście, na początku mojego działania, zdecydowałam skupić się głównie na Facebooku by wykorzystać dogłębnie jego potencjał, a następnie, małymi krokami, zaczęłam budować inne platformy (Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest, Google+). Każda platforma wymaga poświęcenia czasu i konkretnej strategii. Dlatego skup się na początku na Facebooku….

DLACZEGO WŁAŚNIE FACEBOOK?

 Ponieważ, jak już pewnie wiesz, w każdym biznesie klucz do sukcesu to lokalizacja. Spośród wszystkich dostępnych platform, Facebook ma najwięcej aktywnych użytkowników każdego miesiąca. To tutaj właśnie znajduje się największa społeczność i Twoi potencjalni klienci.

Dlatego właśnie wybrałam Facebook jako moją główną platformę budowania biznesu online oraz budowania marki osobistej. Więc jeśli Ty również wybrałeś Facebook jako swoją kluczową platformę do budowania biznesu, to bądź świadom by używać tej platformy tak jak jest do tego stworzona (konsekwentnie budowanie relacji z ludźmi w Twojej społeczności).

DLACZEGO TYLKO JEDNA PLATFORMA ?

 Ponieważ tu gdzie skupisz swoją uwagę najwięcej, to właśnie stąd będziesz czerpać korzyści finansowe. Jeśli skoncentrujesz się konkretnie na danej strategi używając potencjału Facebooka, możesz liczyć na świetne wyniki w swoim biznesie. Jeśli natomiast rozproszysz się na innych platformach, możesz nie być tak skuteczny, jak wybierając tylko jedną, na początek.

Wiele osób zaczynając działanie online, myśli, że dobry produkt lub usługa wystarczy, by zrobić dobry biznes. Nic bardziej mylnego, ponieważ w tych czasach, za produktami i usługami, stoją LUDZIE. I właśnie tych ludzi, ludzie chcą obserwować, poznać, zbudować relację. Jeśli będziesz skupiać się tylko na reklamie produktów, chowając się za ekranem komputera, tak na prawdę będzie Ci ciężko zbudować zaufanie z Twoimi potencjalnymi klientami. 

Pamiętaj, że obraz, wartości, treści oraz wiadomość jaką przekazujesz światu, powinna być spójna i mieć jasny przekaz. Tak by ludzie, którzy Cię obserwują, wiedzieli korzyści  z dołączenia do Twojego biznesu, lub kupienia Twoich produktów czy usług.

JAKA JEST RÓŻNICA MIĘDZY GRUPĄ NA FACEBOOKU A FANPAGEM ? I DLACZEGO POTRZEBUJESZ OBU ?

 Obydwa narzędzia, mają unikalne korzyści i charakteryzują się unikalnymi cechami, które mogą być wykorzystane do Twojego biznesu. 

Przyjrzyjmy się bliżej, jakie są różnice w tych dwóch narzędziach….

Fanpage czyli Strona na Facebooku

Jeśli zastanawiasz się nad założeniem Grupy na Facebooku, wcześniej warto pomyśleć o własnej stronie czyli Fan Page. Twój Fan Page to miejsce pierwszego kontaktu z Tobą i Twojej marki. Jest to miejsce w którym będziesz promować swoją Grupę, oraz budować świadomość tematu w którym się specjalizujesz. Czyli pierwszą rzeczą, jaką warto zrobić to właśnie założyć stronę na Facebooku. Jeśli nie masz jeszcze takiej strony, to stwórz, ponieważ, ma to kluczowe znaczenie dla Twojego biznesu.

Jeśli chcesz zrobić to porządnie, to polecam i pobrać mój Przewodnik: Jak stworzyć Fanpage na swoim Facebooku i zbudować markę ?… Pobierz klikając w przycisk poniżej, a darmowa wersja przyjdzie do Ciebie na e-mail.

DLACZEGO TO TAKIE, WAŻNE BY MIEĆ SWOJĄ STRONĘ NA FACEBOOKU?

  • Twój Fanpage, pozycjonuje Cię jako wiarygodny autorytet w Twojej branży
  • Jest to fantastyczne narzędzie, które zbuduje świadomość Twojej osobistej marki oraz Grupy Społecznościowej, którą stworzyłeś
  •  Możesz połączyć swoją Grupę bezpośrednio ze swojej strony Fan Page, tym samym ułatwiając znalezienie Twojej grupy
  • Możesz nagrywać video Live bezpośrednio ze swojej strony Fan Page i zapraszać fanów do dołączenia do Twojej Grupy
  • Strony na Facebook są otwarte/publiczne, co oznacza, że łatwiej Cię znaleźć w sieci, nawet jeśli ktoś wyszukuje Twoje nazwisko na Googe. To wzmacnia Twój autorytet i wiarygodność i pozwala na organiczny rozwój i zasięg Twojego biznesu
  • Używając swojej Strony, możesz połączyć wszystkie działania promocyjne i marketingowe w jednym miejscu, w taki sposób, że stworzysz świadomość marki i przyciągniesz ludzi do swojej Grupy na Facebooku

Jeśli wystawiasz posty lub nagrywasz live tylko w Grupie, to automatycznie ograniczasz swoje zasięgi i ludzi, którzy zobaczą Twoją wiadomość, ponieważ nikt po za uczestnikami Grupy nie będzie wstanie tego zobaczyć.

Pomyśl o tym jak o wędce. Wychwytujesz uwagę ludzi na swojej Stronie Fan Page, a następnie przekierowujesz swoją publiczność do swojej Grupy, gdzie budujesz relację i społeczność wokół jednego, konkretnego tematu.

Więc jak widzisz, w pierwszej kolejności, polecam Ci stworzyć, właśnie Twój osobisty Fan Page, w którym będziesz budować swoją markę.

Grupa na Facebooku, czyli Twoja Społeczność

Twoja Grupa na Facebooku to miejsce, w którym koncentrujesz się na wspieraniu społeczności oraz zapewnianiu wskazówek i wartości osobom, które wprowadzasz ze swojej strony.

Jeśli zrobisz to poprawnie, będziesz mieć społeczność fanów i potencjalnych klientów, którzy polubią Ciebie, innych uczestników Grupy. Będą chętnie tu spędzać czas, będą aktywni i zaangażowani oraz będą  blisko Ciebie i całej społeczności.

Taką właśnie strategię osobiście stosuję z moją Stroną na Facebooku oraz Grupą, aby systematycznie budować wartość, autorytet oraz relację z moimi odbiorcami. W ten sposób buduję konsekwentnie społeczność ludzi, zainteresowanych tematem, który jest moim biznesem.

 Jeśli chcesz nauczyć się jak zbudować Grupę i społeczność na Facebooku wokół jednego tematu, który następnie przemieni Twoich fanów w klientów, koniecznie pobierz bezpłatnie Przewodnik, który dla Ciebie zaprojektowałam.

Kliknij w przycisk poniżej i pozwól mi poprowadzić Cię krok po kroku, w zbudowaniu Skutecznej Grupy na Facebooku. 

 

poniżej Polecam Kilka przydatnych materiałów, które pomogą Ci w zbudowaniu sukcesywnego biznesu Network Maretingu

BUDUJ BIZNES PROFESJONALNIE GRUPA NA FACEBOOKU

Jest to Grupa mojego autorstwa, która powstała całkiem nie dawno, w celu dzielenia się poradami i wskazówkami w branży Network Marketingu. Zapraszam Cię serdecznie już dziś  Dołącz BEZPŁATNIE, i korzystaj z materiałów, jakimi dzielę się każdego dnia. Poznaj również innych, podobnie myślących Networkerów, którzy są zdeterminowani by osiągnąć olbrzymi sukces w swoim biznesie i zbudować dochód pasywny. Do zobaczenia w Grupie ! KLIKNIJ TUTAJ BY DOŁĄCZYĆ

PAMIĘTAJ BY TWÓJ PROFIL NA FACEBOOKU RÓWNIEŻ BYŁ PRZEMYŚLANY : PRZECZYTAJ MÓJ ARTYKUŁJak ustawić Twój profil na Facebooku by odnieść sukces w Network Marketingu

POBIERZ BEZPŁATNIE PRZEWODNIK: JAK ZBUDOWAĆ SKUTECZNY FAN PAGE 

Z tego Przewodnika dowiesz się:

Jak zabrać się do budowania marki na Facebooku?

Jakie działania należy prowadzić na fan page regularnie?

Co najlepiej zrobić raz, a skutecznie?

3 Kroki do Rozwoju Twojej pierwszej strony na Facebooku

POBIERZ TUTAJ

Ok ! to by było na tyle ! Mam nadzieję, że dałam Ci pomysł i zainspirowałam, by stworzyć swoją Strone i Grupę na Facebooku.

Czy otrzymałeś jakąkolwiek wartość z tych porad ?

Mam nadzieję, że podobało Ci się to czym się właśnie z Tobą podzieliłam, ponieważ każdego tygodnia wkładam całe moje serce w zapewnienie Ci wspaniałych porad i strategii rekrutacyjnych na Facebooku, które pozwolą Ci wdrożyć je w Twój biznes natychmiast, jednocześnie ciesząc się drogą do sukcesu i spełnienia marzeń.

Udostępnij ten post oraz  podziel się tymi cennymi informacjami ze swoim zespołem, by osiągać jeszcze lepsze efekty !

Pamiętaj, że w każdy wtorek zamieszczam nowy film szkoleniowy i darmowe materiały na moim blogu oraz kanale YouTube (SUBSKRYBUJ BY CIĘ NIC NIE OMINEŁO)

Wyróżnij się … zostaw komentarz poniżej.

Dziękuję Ci za Twój czas….

Przypominam Ci, że jesteś w najlepszej branży na świecie !!! 🙂 

Pytanie tygodnia: Jaka jest Twoja opinia na temat różnic pomiędzy Grupą a Stroną na Facebooku ? Używasz już tych narzędzi do budowania swojego biznesu online ? Jakie są Twoje doświadczenia ?

Podziel się w komentarzu poniżej i daj znać, co Ci się  najbardziej podobało.

Mam nadzieję, że  w ten sposób pomogę Ci w pozyskaniu nowych klientów do Twojego biznesu, przez Facebooka i nie tylko…. 😉 z czym jeszcze masz problemy ? Jak mogę Ci pomóc ? Daj znać! Odpowiem kolejnym wpisem na blogu 🙂

Dołącz do Konwersacji poniżej !

3 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

15 − 10 =

error: Content is protected !!