1 Comment

  1. 5 kluczowych aktywności w Network Marketingu – Klaudia Stawiarska
    Wrzesień 6, 2018 @ 1:28 pm

    […] Jeśli osoba wciąż zwleka i odkłada w czasie decyzję, umawiaj kolejne terminy, pytaj co jeszcze możesz przesłać, jakich informacji udzielić, na jakie pytania odpowiedzieć itp. Często ludzie potrzebują kilka lub kilkanaście bodźców, zanim podejmą decyzję… to normalne… Dlatego strategicznie, przesyłaj te „bodźce” tej osobie, by podejmując decyzję, była pewna, że dobrze robi. Więcej na temat Follow up i jakie bodźce przekazywać prospektowi, znajdziesz w moim wpisie na blogu tutaj: Jak robić skuteczny follow up do rozpoczętych kontaktów. […]

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

13 − eleven =