MLM

Co ludzie chcą wiedzieć, zanim dołączą do Twojego zespołu Marketingu Sieciowego

Jakie pytania mają w głowie Twoi potencjalni klienci i partnerzy, zanim zdecydują się na Twoją ofertę ?

Czy wiesz, że prawie każdy prospekt, zanim podejmie decyzję o współpracy z Tobą lub o kupnie Twoich produktów, zadaje sobie w większości czasu, te same 3 pytania w swojej podświadomości, nie wypowiadając ich na głos, lub nie przyznając się do nich….

Dziś przedstawię Ci te 3 pytania, które pozwolą Ci na to by przygotować się do konkretnych rozmów ze swoimi potencjalnymi prospektami, dzięki czemu, będziesz mógł wyprzedzić te obiekcje i odpowiedzieć na nie, jeszcze zanim pojawią się w głowie Twojego prospekta.

Kiedy osobiście odkryłam tą zależność, moje rozmowy i wyniki w biznesie totalnie zmieniły bieg wydarzeń. Stałam się skuteczniejsza, konkretniejsza, pewniejsza siebie i oczywiście miałam jeszcze większe osiągnięcia z miesiąca na miesiąc.

No więc co tak naprawdę “siedzi w głowach” Twoich potencjalnych klientów, że tak ciężko podejmują decyzję o współpracy lub kupnie produktów…..

Być może już miałeś okazję też to zauważyć w swoim działaniu na początku, kiedy samemu zaczynałeś przygodę z Network Marketingiem…. i już nie pamiętasz jak to było z Tobą na początku…. mianowicie chodzi tutaj o WIARĘ….

-> Wiarę w branżę, firmę, produkty

-> Wiarę w Ciebie, jako lidera

-> Wiarę w Siebie, czy odniosę sukces

Te 3 kluczowe elementy są, głównymi katalizatorami, decydującymi o tym, czy osoba zdecyduje się na współpracę, czy też nie…. Czy podejmie decyzje od razu, czy będzie szukać wymówek i innych obiekcji, żeby tylko odłożyć w czasie swoją decyzje  lub kompletnie się nie zaangażować…

Dziś pokażę Ci, jak wyprzedzić te obawy, żeby osoba, która z Tobą rozmawia, nie miała żadnych obaw, co do swojej decyzji.

Jak wiesz, każdy w tych czasach próbuje uważać na oszustów, krętaczy i innych “cwaniaków”, którzy szukają naiwnych ludzi, na których mogliby zrobić jakiś “przekręt”…Dlatego nie dziw się, że kiedy pracujesz przez internet, zwłaszcza na Facebooku, wiele ludzi może podchodzić sceptycznie do Twojej oferty i z góry zakładać, że jesteś “oszustem”… Trzeba trochę dać tej osobie czasu, na poznanie Ciebie, zbudowanie relacji, zaufania, sympatii… dopiero wtedy, gdy już są te fundamenty znajomości, możesz śmiało zaoferować swoją propozycję.

# 1 wskazówka: Zbuduj relację, zaufanie i sympatię, wspólny język i więź, zanim przedstawisz swoją ofertę. Dzięki temu, zminimalizujesz obawy i uprzedzenia tej osoby, zanim przedstawisz propozycję.

Często również, wiele osób ma złe doświadczenia z poprzednimi firmami, które okazały się nie uczciwe, lub liderami, którzy byli ignoranccy i również podważyli ich zaufanie.

W dzisiejszym artykule, podzielę się z Tobą moimi dokładnymi wskazówkami i krokami, w efektywnym radzeniu sobie z tymi pytaniami, zanim się pojawią….na czym głównie powinieneś się skupiać w rozmowach z potencjalnymi klientami, by zyskać najlepsze rezultaty w swoim biznesie, tak szybko jak to możliwe.

Zobacz moje nagranie: 3 kluczowe pytania potencjalnych klientów, zanim podejmą decyzję o współpracy, czyli jak radzić sobie z obiekcjami, zanim się pojawią:

Jeśli wciąż jesteś początkujący, i nie wiesz jak zacząć ten biznes przez internet, używając Facebooka, koniecznie pobierz przewodnik powyżej, by zrozumieć całą ideę rekrutacji i budowania biznesu Network Marketingu online. W przewodniku znajdziesz wskazówki, krok po kroku co jest najważniejsze w działaniu i na co zwracać uwagę. Pamiętaj, że tylko wiedza zastosowana w praktyce, będzie miała znaczenie… w przeciwnym razie, nie trać czasu na pobieranie Przewodnika i przeglądanie go, jeśli nie zamierzasz zastosować moich wskazówek w działaniu 😉

Okey, więc o co chodzi z tymi pytaniami, potencjalnych klientów… i jak sobie z tym poradzić?

 

Jak sobie radzić z 3 kluczowymi pytaniami klientów, kiedy nawet ich nie wypowiedzą na głos?

Pokrótce, przedstawię Ci jak ja sobie z tym radzę i jak wyprzedzać te pytania, zanim pojawią się w głowie Twojego potencjalnego klienta.

pytanie #1 Czy to naprawdę działa ? Czy ta firma jest wiarygodna ? Czy te produkty naprawdę są dobre ?

To pytanie zazwyczaj pojawia się na samym początku, kiedy osoba ma obawy co do samej branży Network Marketingu, nie wierzy w uczciwość Twojej firmy i co za tym idzie, również nie jest przekonana do produktów. Czyli tak jak pisałam powyżej, jest to BRAK WIARY W BRANŻĘ I FIRMĘ. Wiele osób ma różne doświadczenia z poprzednimi firmami, lub ich znajomi mieli “jakieś” doświadczenia, które również wpłynęły na nie zbyt pozytywne przekonania, co do tej formy zarabiania pieniędzy. 

Twoim zadaniem tutaj,  już na samym początku, jest przedstawić mocne argumenty, dlaczego branża Network Marketingu to przyszłość, dlaczego Ty zacząłeś robić ten biznes, jakie masz plany związane z tą firmą, dlaczego właśnie tą firmę wybrałeś, dlaczego te produkty się wyróżniają, ilu osobom firma pomogła zbudować niezależność finansową, ilu osobom pomogły produkty, i uświadomić ich o fenomenie Marketingu Sieciowego jako wyjątkowego i niepowtarzalnego modelu biznesowego.

Polecam przedstawiać to na zasadzie prezentacji, duplikacji. Ja to robię dokładnie tak, jak w tym filmiku –> FENOMEN MARKETINGU SIECIOWEGO

Kiedy przedstawisz wystarczająco mocne argumenty, odnośnie powyższych obiekcji, to bez problemu zdobędziesz pozytywny odbiór swojej propozycji, bez przesadnego przekonywania i namawiania. Argumenty mówią same za siebie. Naucz się faktów o branży MLM, Marketingu Sieciowego, Networku… rozróżnij sprzedaż bezpośrednią od tej branży, pokaż czym się różnią i dlaczego Network Marketing wygrywa…. Edukuj ludzi w temacie, spraw, że uwierzą w tą branżę i zobaczą w niej szansę taką, jaką Ty sam zobaczyłeś.

Dlatego przygotuj się wcześniej! Zadanie dla Ciebie na dzisiaj,  to wypisać w podpunktach, kluczowe argumenty:

-Dlaczego właśnie branża Network Marketingu jest najlepszym wyborem tych czasów i dlaczego jest to przyszłość przedsiębiorstwa (może pomóc Ci również w tym mój filmik: 20 powodów dlaczego warto zacząć biznes Network Marketingu)

-Dlaczego Ty zacząłeś ten biznes i jakie masz z nim związane plany ?

-Dlaczego Twoja firma jest wyjątkowa, uczciwa, rzetelna i warta zaufania ? Argumenty stojące za Twoją firmą

-Dlaczego Twoje produkty mogą pomóc rozwiązać wiele problemów ludzi? Argumenty stojące za Twoimi produktami

Wypisz wszystkie mocne argumenty na kartce, naucz się ich, i mów naturalnie i z pewnością siebie… bo nie ma chyba nic gorszego, niż słuchanie człowieka, który mówi o czymś, w co sam nie wierzy!  Musisz być sam przekonany, by być przekonywujący !

pytanie #2 Czy mi pomożesz ? czy jesteś odpowiedzialnym człowiekiem? czy mogę ci zaufać?

Kolejna obawa Twojego potencjalnego klienta, to jest brak wiary, że możesz mu pomóc. Czyli krótko mówiąc, BRAK WIARY W CIEBIE !

Osoby, które decydują się na tak ważny krok, jak swój własny biznes, chcą być pewne, że dołączają do silnego mentora, lidera, który go poprowadzi do sukcesu! Tu jest bardzo ważna, Twoja własna wiara w siebie i przekonanie, że możesz pomóc ludziom, których zapraszasz do współpracy. Twoja osobowość, Twoje przekonanie do tego co robisz, Twoje cechy charakteru i Twoje zaangażowanie, będą decydować o tym, czy osoba zdecyduje się na współpracę z Tobą.

Osobiście również wolałabym dołączyć do kogoś, kto jest pewny siebie, wie co robi, wie dokąd idzie, wie po co to robi, i wie JAK  ma to robić. Dlatego już dziś, jeśli jeszcze wcześniej tego nie zrobiłeś, ustal swoją wizję i misję, stwórz swoją Tożsamość Lidera, by swoją postawą przekonać ludzi do tego, że jesteś osobą godną zaufania i podjęcia współpracy. 

Ludzie czują się bezpiecznie, kiedy dołączają do pewnych siebie liderów. Czują, że taka osoba ich wesprze pomoże i poprowadzi.  Musisz ich uświadomić, że ich poprowadzisz i pomożesz w każdym etapie rozwoju. Nie polegaj tylko na gotowcach od swojego lidera (np. gotowych prezentacjach i materiałach)… zrób coś więcej ! zadzwoń i pokaż swoją postawą, że jesteś pewny siebie i tego co robisz, uświadom mu, że jesteś dojrzałą osobą, poważnie myślącą i działającą w tym biznesie. Zobaczysz jak ludzie zaczną Ci ufać, kiedy wykażesz postawę lidera w swoich rozmowach.

Najlepiej powiedzieć coś w stylu:

“Posłuchaj, wiem, że masz obawy i jest to coś nowego dla Ciebie, ale chce Ci tylko uświadomić, że jeśli Ty się zaangażujesz, ja też się zaangażuję, jeśli chcesz zarobić trochę pieniędzy- pomogę Ci zarobić niewielki dochód, jeśli chcesz zarobić dużo pieniędzy pomogę Ci zarobić duży dochód. Zanim Ty się nie poddasz, ja się nie poddam w pomaganiu i wspieraniu Ciebie. Jeśli tylko pozwolisz się poprowadzić i wyszkolić, uczynię Cię sukcesywnym przedsiębiorcom”

Jest to złoty skrypt, w którym deklarujesz pomoc, pokazujesz cechy lidera i uspokajasz osobę, że jest w dobrych rękach. Korzystaj bo działa !

pytanie #3 czy ja też mogę odnieść sukces ? czy dam sobie radę ? czy naprawdę zarobię tu pieniądze?

I ostatnie, najważniejsze pytanie w głowie człowieka, to: “czy ja dam radę, czy też odniosę sukces?”

To pytanie jest związane z BRAKIEM WIARY W SIEBIE. I myślę, że tu jest najtrudniej poradzić sobie z tym typem obiekcji, ponieważ różni ludzie, są na różnym poziomie rozwoju, mają różne historie i doświadczenia, które prawdopodobnie zbudowały w ich głowach fałszywe przekonania na własny temat, co powoduje, że nie wierzą w siebie, nie są dowartościowani, i wątpią, że cokolwiek, kiedykolwiek mogą osiągnąć… 

Pomimo, że przedstawisz fantastyczne argumenty za branżą Network Marketingu, przedstawisz superlatywy na temat Twojej firmy i produktów, zaprezentujesz się jako godny zaufania Lider, przekażesz te wszystkie informacje w taki sposób, że osoba nabierze wiary W Ciebie, w branżę, w firmę, lecz wciąż będzie wątpić…. tym razem w siebie…

Twoim zadaniem jest pomóc tej osobie uwierzyć w siebie. Najlepiej zadawać dobre pytania, z czego jest zadowolona z ostatniego roku, miesiąca,tygodnia… co zrobiła dobrze… pomóc jej uświadomić, że “nadaje się” i potrafi, wystarczą tylko chęci. Najlepiej powiedzieć też coś w stylu: ” Dasz radę, możesz to zrobić, jeśli ja to zrobiłam, będąc całkiem zielona i nie doświadczona, to Ty też to zrobisz! Z Twoją charyzmą i osobowością, uda Ci się rozwinąć i zbudować sukcesywny biznes. Myślę, że jesteś gotowy by zacząć!”

Pomyśl, przez chwilę, co Ciebie by zmotywowało do uwierzenia w siebie… jak ktoś mógłby dodać Ci wiary ? W jaki sposób być poczuł się dowartościowany ?

Jak już znajdziesz odpowiedzi na te pytania, to po prostu w ten sam sposób potraktuj osobę z którą rozmawiasz. Dodaj jej wiary, otuchy, przekonania, że wierzysz w jej potencjał… zdziwisz się, jak bardzo ludzie potrzebują takiego dowartościowania, uznania i docenienia…. Diametralnie w mgnieniu oka są wstanie zmienić decyzję z “nie”, na “tak”!

Okey, to by było na tyle, pokrótce jeśli chodzi o główne trzy obawy człowieka. Pamiętaj zawsze, że każdy zadaje sobie na okrągło te  same pytania w głowie, zanim zdecyduje się na podjęcie współpracy. Dlatego bądź ich świadomy. Przygotuj się… Bądź pewny siebie w tym co robisz i w tym co mówisz. Bądź spójny. 

Zawsze pamiętaj o tych 3 kluczowych pytaniach, najczęściej zadawanych przez potencjalnych klientów, w trakcie swoich rozmów, by móc zareagować i wyprzedzić te obawy, zanim się w ogóle pojawią!

PONIŻEJ POLECAM KILKA PRZYDATNYCH MATERIAŁÓW, KTÓRE POMOGĄ CI W ZBUDOWANIU SUKCESYWNEGO BIZNESU NETWORK MARKETINGU

Jest to Grupa mojego autorstwa, która powstała całkiem nie dawno, w celu dzielenia się poradami i wskazówkami w branży Network Marketingu. Zapraszam Cię serdecznie już dziś  Dołącz BEZPŁATNIE, i korzystaj z materiałów, jakimi dzielę się każdego dnia. Poznaj również innych, podobnie myślących Networkerów, którzy są zdeterminowani by osiągnąć olbrzymi sukces w swoim biznesie i zbudować dochód pasywny. Do zobaczenia w Grupie ! KLIKNIJ TUTAJ BY DOŁĄCZYĆ

 

 

Niezwykle przemyślany kurs i praktyczne wskazówki do zastosowania od zaraz!Zawartość kursu została opracowana tak, aby maksymalnie skrócić czas poświęcony na naukę rozmów z potencjalnymi klientami, zwłaszcza obcymi osobami poznanymi w sieci. Wszystkie elementy kursu, tworzą doskonale przemyślaną całość, która jak na tacy podaje Ci niezwykle przydatną wiedzę i praktyczne umiejętności.Jedyne co musisz zrobić to po prostu rozpocząć naukę i natychmiast zastosować w praktyce, nabytą wiedzę.

Ok ! to by było na tyle ! Mam nadzieję, że dałam Ci pomysł i zainspirowałam, jak wyprzedzać obawy potencjalnych klientów, i jak sobie z nimi poradzić.

Czy otrzymałeś jakąkolwiek wartość z tych porad ?

Mam nadzieję, że podobało Ci się to czym się właśnie z Tobą podzieliłam, ponieważ każdego tygodnia wkładam całe moje serce w zapewnienie Ci wspaniałych porad i strategii, które możesz wdrożyć w swój biznes natychmiast, jednocześnie ciesząc się drogą do sukcesu i spełnienia marzeń.

Udostępnij ten post oraz podziel się tymi cennymi informacjami ze swoim zespołem, by osiągać jeszcze lepsze efekty !

Pamiętaj, że w każdy wtorek zamieszczam nowy film szkoleniowy i darmowe materiały na moim blogu oraz kanale YouTube (SUBSKRYBUJ BY CIĘ NIC NIE OMINĘŁO)

Wyróżnij się … zostaw komentarz poniżej.

Dziękuję Ci za Twój czas….

Przypominam Ci, że jesteś w najlepszej branży na świecie, wykorzystaj to na maxa !!! 🙂

Pytanie tygodnia: Czy Ty też miałeś obawy zanim dołączyłeś do swojego zespołu Network Marketingu? Pamiętasz, co Cie najbardziej martwiło ? Czy było to któreś z trzech dzisiejszych kluczowych pytań, które też sobie zadawałeś ?

Podziel się w komentarzu poniżej i daj znać, co Ci się najbardziej podobało w dzisiejszych poradach.

Mam nadzieję, że w ten sposób pomogę Ci w lepszym prowadzeniu rozmów z potencjalnymi klientami oraz szybszych efektach…. 😉 z czym jeszcze masz problemy ? Jak mogę Ci pomóc ? Daj znać! Odpowiem kolejnym wpisem na blogu 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

osiemnaście − osiem =